سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در هر شب جمعه، سوره واقعه را بخواند، خداوند او را دوست بدارد و محبوب همه مردمانش گرداند، و هرگز در دنیا گرفتار درویشی، فقر، درماندگی و هیچ آفتی از آفات دنیا نخواهد شد و از همراه ان امیرمؤمنان خواهد بود. این سوره، ویژه امیرمؤمنان است وکسی در آنْ شریکش نیست. [امام صادق علیه السلام]
نیروی ویژه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فتنه ها و نیرنگ ها

باز خوانی  وقایع قبل و بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری و مقایسه واقعیت ها با شعار ها

پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری و ماقبل آن اتفاقاتی رخ داد که تعجب همگان را برانگیخت و باعث جهت گیری ها و موضع گیری های داخلی و خارجی فراوانی شد. اما براستی این اتفاقات یک شبه و مقطعی به وقوع پیوست و آیا این اتفاقات قابل پیش بینی نبودند؟ در این نوشتار می خواهیم تا باز خوانی کوتاهی از موضع گیری های قبل و بعد از انتخابات داشته باشیم و آنها را باهم مقایسه کنیم.

در ابتدا حرکت اقای میرحسین موسوی با نام تبلیغاتی جنبش سبز:
آقای میر حسین موسوی در مدتی قبل از انتخابات در سخنرانی های مطبوعاتی دلیل حضور خود را احساس شخصی خود از انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود عنوان کرده بود و پیرامون این مطلب تبلیغات فراوانی انجام داد به طوری که در مناظره با رئیس جمهور احمدی نژاد این مطلب را تکرار کرد.
در یکی از نشست های خبری اقای موسوی ، خبر نگاری از وی در باره ولایت فقیه سوال می کند و وی در پاسخ می گوید که افراد دولت من اشخاصی هستند که ولایت فقیه را قبول داشته باشند! و در پاسخ سوالی پیرامون بسیج وی این گونه پاسخ می دهد که خود را یک بسیجی می داند!
در قسمت دیگری از صحبت های آقای موسوی این مطلب به کرات تکرار شد که دولت نهم آماری غلط و دروغ منتشر می کند و این مطلب را در مناظره با آقای کروبی بیان کرد و مدعی شد آمار های صحیح را او بیان می کند و باقی آمار ها دروغ های مکرر دولت است!
در زمان برگزاری انتخابات آقای میر حسین و اطرافیانش به کرات از کلمه تقلب استفاده کردند به نحوی که حتی احتمال فریب و یا تهدید گروه موصوم به کمیته صیانت از آرا را نیز به جامعه القا می کردند.
ساعاتی پس از پایان انتخابات آقای موسوی در یک نشست خبری بسیار کوتاه شرکت می کند و پیروزی قاطع خود را اعلام می کند و حتی به سوالات خبر نگاران نیز پاسخی نمی دهد!
بعد از مشخص شدن پیروزی دکتر محمود احمدی نژاد آقای موسوی اقدام به صدور بیانه های زنجیره ای می کند و در آن از مردم به صراحت در خواست می کند تا برای اعتراض به نتیجه انتخابات به خیابان ها بریزند!
آقای موسوی پس از سخنان فصل الخطاب مقام معظم رهبری در تاریخ 29/3/88 اقدام به انتشار بیانیه ای می کند و بدون توجه به سخنان روز قبل ولی امر مسلمین اتهامات و تهمت های خود را تکرار و بر حضور خیابانی تاکید می کند!
وحال به تحلیل کوتاه این اتفاقات پر تناقض می پردازیم:

آقای موسوی در ابتدای کار از ابراز نگرانی در باره انقلاب سخن می گوید به نحوی که مخاطبان وی را فردی انقلابی بدانند! این در حالی است که امری بسیار مهم در انقلاب را به فراموشی سپرده است. امری مهم که ستون و پایه نظام است، وی خود را پیرو امام می داند اما جمله معروف امام را به فراموشی سپرده است: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلابتان صدمه وارد نشود. با یک بررسی اجمالی می توان دریافت که رضایت مقام معظم رهبری از دولت نهم به نسبت دولت های دیگر بیشتر بوده است. این خود کاملا در تناقض با سخنان آقای میر حسین موسوی است . آقای موسوی که داعی خط امام را دارد چگونه سخن معروف امام پیرامون ولایت فقیه را فراموش می کند؟

  طرفذاران موسوی          طرفداران موسوی2 طرفداران یک بسیجی انقلابی!

 قای میرحسین در پاسخ به خبر نگاران ویژگی ولایت پذیری را عنوان می کند و این در حالی است که بزرگترین حامیان آقای میر حسین حزب مجاهدین انقلاب اسلامی ، حزب مشارکت و بهائیان بوده و در بعد از انتخابات گروه هایی چون انجمن پادشاهی و سازمان منافقین بوده اند . در حالی که آقای موسوی حتی یک مورد برائت خود را از این گروههای ضد نظام و ضد ولایت فقیه ابراز نکردند! حال چگونه ایشان ادعای آن را داشتند که اطرافیانشان را از افراد ولایت پذیر انتخاب می کنند؟
آقای موسوی در مصاحبه ها خود را بسیجی معرفی می کند درحالی که در قبل از انتخابات اطرافیان وی به خصوص ستاد ایشان به تخریب چهره بسیج و جو سازی گسترده علیه آن پرداختند! در بعد از انتخابات نیز در جریان اغتشاشات خود وی وحامیانش شدید ترین برخورد ها را با نیروهای امنیتی بسیج انجام دادند که باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از بسیجیان این مرز و بوم شد!حال آقای موسوی چگونه خود را بسیجی معرفی می کند و می خواهد سر خود را در میان این لشگر مخلص خدا بالا بگیرد؟
 دعای دروغ گو بودن دولت ادعایی بود که آقای موسوی اسناد بسیار جالبی برای آن ارائه داد که جا دارد هر کدام مورد بررسی قرار گیرد:
 1- در مناظره آقای موسوی با آقای کروبی ، ایشان برگه ای را نشان می دهد که نام ارگان ارائه دهنده آن آمار توسط برگه ای کوچک پوشانده شده بود! این در حالیست که آقای موسوی ادعای صداقت بالا می کرد؟ سوال ایجاد شده در این جا آن است که مگر مرکزی که این آمار را ارائه داده بود چگونه بود که نباید مردم از آن مطلع می شدند! با این عمل صحت این اطلاعات نه تنها صحبت های رئیس جمهور را نقض نمی کرد بلکه تائیدی بود بر صحبت های ایشان!
 - در قسمت دیگری از همین مناظره آقای موسوی اعلام می کند که در شب های گذشته توسط آقای احمدی نژاد آماری دروغین در باره نرخ تورم اعلام شده و می گوید که آقای احمدی نژاد گفته اند تورم 15 درصد است ! و امار صحیح را خود در برگه ای به دوربین ها نمایش می دهد. با برسی کوچکی بر روی فیلم های مناظره ها به راحتی می توان واقعیت را تشخیص داد. آقای احمدی نژاد در شب قبل از مناظره آقای موسوی و کروبی آمار تورم را به صورت متوسط 4 ساله بیان می کند و عدد 16.55 درصد را اعلام می کند! در ادامه برگه آقای احمدی نژاد نیز همین عدد را تصدیق می کند. در مناظره آقای موسوی و کروبی ، آقای موسوی برگه ای را نشان می دهد که آمار های چهار ساله را به شرح زیر بیان می کند : سال اول:10.4% سال دوم : 11.9% سال سوم : 18.4% سال چهارم: 25.4% با حسابی در سطح تحصیلات ابتدایی میانگین این چهار سال عدد 16.55 درصد می باشد. آقای موسوی حتی اجازه یک بررسی ساده در مورد آمار های معتبرش ! را به خود نداده است! در همان مناظره و بعد از نشان دادن این آمار آقای موسوی شدید الحن ترین صحبت ها را در باره آقای احمدی نژاد می کند و وی را فردی دروغ گو و فریب کار معرفی می کند و حال قضاوت با شماست چه کسی دروغ می گوید!؟
آقای موسوی در قسمتی از مناظره با آقای احمدی نژاد چنین می گویند ( روی صحبت عملکرد دولت نهم است)
 ی توان مدیریت جامعه را این گونه انجام داد:
الف- بر اساس ماجراجویی و بی ثباتی ( در زمان بعد از انتخابات آقای موسوی با بیانیه های زنجیره ای و دعوت مردم به خیابان ها عملا پای در عرصه ماجراجویی و بی ثبات کردن نظام گذاشتند!)
ب- رفتار های نمایشی و قهرمان نمایی و شعاری (با نگاهی کوتاه به بیانیه های آقای موسوی این امر کاملا آشکار می شود که ایشان خود را با استوره این انقلاب امام خمینی اشتباه گرفته اند و داعی نجات ملت را دارند از کلمات شعاری و خالی از عمل به کرات استفاده کرده اند و جایگاه خود را در میان ملت مانند یک قهرمان ملی می بیند)
ج- اختلاف گویی و پنهان کاری( در زمان بعد از انتخابات و پس از دستگیری اعضای ستاد آقای موسوی و برخی از نزدیکان سیاسی ایشان معلوم شد که بسیاری از حقایق از جمله ارتباط با بیگانگان، کتمان حقیقت های مربوط به دولت ، ادعای دروغین تقلب و... وجود داشته است و آقای موسوی در کمال تناقض گویی هایی که در عمل و گفتار دارد آن ها را از ذهن مردم پنهان کرده است)
د- خود محوری و قانون گریزی ( آقای موسوی بعد از انتخابات و آشکار شدن بسیاری از حقایق حتی به توصیه دوستان همفکر در بند خود توجهی نداشت مانند سعید حجاریان، محمد عطریانفر، ابطهی ، شریعتی و... دوستانی که زمانی پایه گذار تفکرات وی و از حامیان ایشان در قبل انتخابات بودند! خود محوری آقای موسوی به حدی بود که صحبت های یکی از اشخاص با سابقه نظام که از او حمایت می کرد را نیزنپذیرفت و به کار خود ادامه داد! قانون گریزی آقای موسوی که دیگر بر سر زبان ها آمده است! در عملکرد قبل و بعد از انتخابات ایشان ، باید به دنبال موارد قانون گرایی گشت و نه قانون گریزی!)
 در جایی دیگر آقای موسوی از عزت و آبروی ایران در جهان سخن می گوید!
آقای موسوی:در سیاست خارجی هم عزت خودمان را مخدوش کردیم ولطمه زدیم و آبروی کشورمان را بردیم.
( حرکت های بعد از انتخابات در تاریخ ایران اسلامی بی سابقه بود به نحوی که دشمنان این نظام را خشنود کرد و آبروی این نظام را در پیش مردم آزاده جهان خدشه دار کرد! مخدوش کردن آثار حضور 85 درصدی نیز یکی از اثرات حرکات غیر مسئولانه آقای موسوی بود)

طرفداران موسوی3

جشنواره رنگ موی     موسوی!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » میعاد ( شنبه 88/6/28 :: ساعت 1:1 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فقط کسانی که تحمل روضه عطش دارند بخوانند ! 2
وقتی دفاع مقدس ،عاشورا ،عشق ، عقل ، حسین و آب را ترکیب کنی ....
پاسخ به شبهات بی بی سی
کلیپ رهبری به دوزبان عربی و فارسی
برداشتی آزاد از صحبت های رضا امیر خانی در برنامه پارک ملت
وقتی ققنوس آهنین آتش می گیرد2
وقتی ققنوس آهنین آتش می گیرد3
وقتی ققنوس آهنین آتش می گیرد
خرمشهر رفت ، آبادان همچنان مقاوم است
جنگی که آغازش معلوم بود 3
جنگی که آغازش معلوم بود
جنگی که آغازش معلوم بود
انقلاب مظلوم خاورمیانه و ظهور مهدی موعود
کلیپ انقلاب اسلامی منطقه خاورمیانه
حاتمی کیا راست میگوید، جبهه دود موتور نداشت، آرمانی هم در کار نب
[همه عناوین(31)]

>> بازدید امروز: 6
>> بازدید دیروز: 12
>> مجموع بازدیدها: 52589
» درباره من

نیروی ویژه
میعاد
به وبلاگ عاشق شهادت و فدایی ولایت خوش آمدی

» پیوندهای روزانه

نقاشی [3]
میعاد [48]
[آرشیو(2)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
صهیونیسم مسیحی . میر حسین موسوی و دروغگویی های مکرر .
» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
هچل هفت
رهبر معظم انقلاب
ریاست جمهوری
دیوانه 83
وبلاگ تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه شمال
همه کاره

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» طراح قالب